Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

Ομελέτα....με φουντούκια

Χθες γύρισα σπίτι πολύ κουρασμένη μετά απο 2ωρο περπάτημα κα ενώ είχα στο μυαλό μου να φτιάξω στραπατσάδα, δεν με κρατούσαν τα πόδια μου όρθια. Έτσι λοιπόν αφού είχα τα αυγά είπα να κάνω μια ομελέτα! Και εκεί που ξεκινούσα είδα πάνω στον πάγκο μου.....φουντούκια! και μου ήρθε η ιδέα....

Υλικά
  • 3 αυγά
  • 1 φέτα πάριζα κομμένη με το χέρι σε άνισες λωρίδες
  • 2 φέτες γκούντα κομμένες με το χέρι σε άνισες λωρίδες
  • λίγο τυρί τριμμένο στο χέρι
  • λίγα φουντούκια ψημένα κοπανισμένα στο γουδί (χονδρά κομμάτια)
  • αλάτι+πιπέρι+ρίγανη
  • ελαιόλαδο στο τηγάνι
Εκτέλεση

Βάζω το τηγάνι στη φωτιά να κάψει με το λάδι. Χτυπάω τα αυγά με το πηρούνι και αλατοπιπερώνω+ ρίγανη. Τα ρίχνω στο τηγάνι να αρχίσει να σχηματίζεται η ομελέτα. Συνεχίζω πασπαλίζοντας με την πάριζα, το κασέρι και το τυρί. Στο τέλος ρίχνω τα φουντούκια. Εγώ τη δίπλωσα στα 2 μέσα στο τηγάνι, και αφού ψήθηκε για 3 λεπτά, σερβιρίστηκα και την απήλαυσα!
Έμπνευση της στιγμής.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου